10 Eylül 2008 Çarşamba

ZİL ÇALDI



2008/2009 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ- VELİLERİMİZE HAYIRLI OLSUN!

YENİ ÖĞRETİM YILI,

BAŞARI-SAĞLIK-HUZUR-MUTLULUKLA GEÇSİN...


Okulların açılmasıyla birlikte öğrenci kıyafetleri ve yapılacak

değişiklikler konuşuldu.

Öğrenci, taşıdığı kıyafeti özenle ve gururla giymeli! Kişi sevdiği-

benimsediği kıyafet içinde kendisini rahat ve özgür hisseder;)

Umarım uygulamaya geçildiğinde deforme edilmeden giyilsin...

L.G.E


İlköğretim öğrencilerinin "mavi önlük" giyme zorunluluğunu gelecek eğitim-öğretim yılından itibaren kaldırmayı planlayan Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), ilköğretim ve liseler için yeni kıyafet modellerini internetten yayımladı.

MEB, web sayfasından "Kamuoyuna Duyuru" başlığıyla yaptığı açıklamada,
planlanan yeni düzenlemeyle 2009-2010 eğitim öğretim yılından itibaren ilköğretim okullarında "mavi önlük" mecburiyetinin kaldırılacağı belirtildi. İlköğretim ve ortaöğretim okul kıyafetlerine ilişkin modellerin MEB Kız Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü tarafından yapılan çalışmayla geliştirildiği belirtilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
"Yapılacak bu düzenleme ile kıyafet serbestisi getirilmemekte olup,
okullarımızdaki tertip, düzen ve disiplinden vazgeçmek mümkün bulunmamaktadır.

Bununla, okul disiplini içerisinde öğrencilerimizin rahat edebilecekleri
kıyafetlerin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca öğrenci velilerinin okul
kıyafetlerini 2008-2009 eğitim-öğretim yılı için temin ettikleri ve kıyafet
üreticilerinin yine bu yıl için kıyafet ürettikleri de dikkate alınarak veliler
ve üreticilerin mali sıkıntıya girmemeleri bakımından bir yıl öncesinden bu yeni uygulamanın kamuoyu ile paylaşılmasının uygun olacağı değerlendirilmiştir."
İnternetten yayımlanan kıyafet modelleri ilköğretim 1, 2, 3, 4, 5.
sınıflar, 6, 7, 8. sınıflar ve ortaöğretim öğrencileri için ayrı ayrı
tasarlandı. "Kış" ve "Bahar" mevsimleri için farklı hazırlanan modellerin
"spor" tarzları dikkat çekti.



Kaynaklar: İnternet haber...
meb.gov.tr Devamı ...

Hiç yorum yok: